Sąd Apelacyjny w Białymstoku działając zgodnie z § 2a rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 228) (dalej: rozporządzenie) informuje, że posiada do zagospodarowania zbędne lub zużyte składniki rzeczowe majątku ruchomego przeznaczone do odsprzedaży wymienione w załącznikach nr 1 i nr 2 do niniejszej informacji. W przypadku zainteresowania nabyciem w drodze zakupu poszczególnych zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego, należy złożyć pisemny wniosek zgodnie z załącznikiem nr 3 niniejszej informacji oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zakupu składników rzeczowych majątku ruchomego zgodnie z załącznikiem nr 4 niniejszej informacji. Wniosek wraz z oświadczeniem, o których mowa powyżej należy złożyć do dnia 14 kwietnia 2025 r. do godziny 14:00 drogą mailową na adres: gospodarczy@bialystok.sa.gov.pl lub na Biurze Podawczym w siedzibie Sądu Apelacyjnego w Białystoku, ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, ewentualnie wysłać za pośrednictwem operatora pocztowego na powyżej wskazany adres w zaklejonej i zaadresowanej kopercie z dopiskiem: „Wniosek na zakup zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego”. Za termin złożenia wniosków przyjęta będzie data i godzina ich złożenia lub wpływu przesyłki do Biura Podawczego Sądu Apelacyjnego w Białymstoku. W przypadku, gdy przynajmniej dwóch wnioskodawców będzie zainteresowanych zakupem tego samego składnika majątku ruchomego, decydować będzie data i godzina wpływu wniosku. Sąd Apelacyjny w Białymstoku zastrzega sobie możliwość odwołania sprzedaży składników majątku ruchomego wymienionych w załącznikach nr 1 i nr 2 bez podania przyczyn.
Zbędne lub zużyte składnika majątku ruchomego wymienione w załączniku nr 1 można oglądać w budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok w godzinach urzędowania: poniedziałek – piątek, od godziny 13:00 do godziny 14:00 od dnia 07 kwietnia 2025 r. do dnia 14 kwietnia 2025 r. po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie. Zbędne lub zużyte składnika majątku ruchomego wymienione w załączniku nr 2 można oglądać w budynku Sekcji Wsparcia Systemów Centralnych z siedzibą w Łomży ul. Wojska Polskiego 2, 18-400 Łomża w godzinach urzędowania: poniedziałek – piątek, od godziny 13:00 do godziny 14:00 od dnia 07 kwietnia 2025 r. do dnia 14 kwietnia 2025 r. po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie. Osobą upoważnioną do kontaktu i udzielania wszelkich dodatkowych informacji jest Pani Maria Sobecka straszy inspektor Oddziału Gospodarczego Sądu Apelacyjnego w Białymstoku (pokój nr 146) tel. 85 743 03 15.
Na integralną część informacji składają się załączniki:
nr 1 – Wykaz zbędnych lub zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego przeznaczonych do odsprzedaży (budynek Sądu Apelacyjnego w Białymstoku);
nr 2 – Wykaz zbędnych lub zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego przeznaczonych do odsprzedaży (budynek Sekcji Wsparcia Systemów Centralnych z siedzibą w Łomży);
nr 3 – Wniosek o zakup zbędnego lub zużytego składnika majątku ruchomego;
nr 4 – Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zakupu składników rzeczowych majątku ruchomego.